BetafoPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakApakah faktor yang mempengaruhi pemilihan

  • masa pelepasan:2024-03-20 08:04:31
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:426
  • Penerangan pantas:

    Betafo,Manufacturing process and steps of dry-type transformerLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah

Kandungan artikel

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar,BetafoPengubah utama ladang angin, yang menyebabkan panas,BetafoPenukar jenis kering 400KVA, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

BetafoBagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

RabaqMasalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:


BetafoPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakApakah faktor yang mempengaruhi pemilihan kategori



Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Menurut keadaan retak,BetafoBerapa banyak pengubah kotak 1250kva, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;


BetafoPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakApakah faktor yang mempengaruhi pemilihan kategori



Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Petikan terakhirSyarikat pengubah minyak terjun

Transformer

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

BetafoTerlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

BetafoMaklumat produk lain
  • Bandar ZhangjiakouPemulihan Semi-AutomatikPenuh peluang

    Bandar ZhangjiakouPemulihan Semi-AutomatikPenuh peluang

  • BajitpurTerlalu muat pengubah distribusiMasalah penilaian kualiti

    BajitpurTerlalu muat pengubah distribusiMasalah penilaian kualiti

  • DelftPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingCara mengenal pasti barang palsu

    DelftPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingCara mengenal pasti barang palsu

  • DelftJembatan penerbangan tetap hidraulikPerubahan Teknologi Industri Industri

    DelftJembatan penerbangan tetap hidraulikPerubahan Teknologi Industri Industri

  • MiamiJenis bergerak jembatan naik hidraulikPerniagaan utama

    MiamiJenis bergerak jembatan naik hidraulikPerniagaan utama

  • MiamiLift bimbit traktifAlgoritma tekanan

    MiamiLift bimbit traktifAlgoritma tekanan

  • MiamiPemulihan ketinggian tinggiStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan

    MiamiPemulihan ketinggian tinggiStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan

  • Char BhadrasanTermometer pengubah terbenam minyakBercakap mengenai organisasi kerja

    Char BhadrasanTermometer pengubah terbenam minyakBercakap mengenai organisasi kerja

  • segera:Peringatan: Maklumat BetafoPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakApakah faktor yang mempengaruhi pemilihan memberi anda BetafoPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakApakah faktor yang mempengaruhi pemilihan oleh syarikat kami, perkhidmatan BetafoPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakApakah faktor yang mempengaruhi pemilihan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BetafoPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakApakah faktor yang mempengaruhi pemilihan , sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BetafoPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakApakah faktor yang mempengaruhi pemilihan . BetafoPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakApakah faktor yang mempengaruhi pemilihan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BetafoPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakApakah faktor yang mempengaruhi pemilihan , atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!